Емоційна підготовка до школи.
- Навчаємось розуміти свої емоції та почуття, розпізнавати
емоції та почуття інших людей
- Розвиваємо емоційну лексику
- Навчаємось проявляти емоції зрозумілим та соціально
прийнятним способами
- Формуємо основу для адаптації до школи
- з вересня по травень, як у звичайній
школі
- Управління своєю поведінкою
- Розвиваємо навички спілкування, навчаємось знаходити
спільну мову з однолітками
- Навчаємось розуміти причини та наслідки емоцій
- Дізнаємось, як використовувати свої емоції в різних
ситуаціях
- Навчаємось адекватно реагувати на поведінку інших
- 120 хвилин (2 заняття по 60 хвилин з
перервою)
- з вересня по травень, як у звичайній
школі
- Уміння дружити, починати та підтримувати
дружні стосунки
- Управління своєю поведінкою
- Поповнюємо емоційний словниковий запас (поглиблене
вивчення емоційної лексики)
- Розвиваємо навички управління емоціями
- Виробляємо стратегії роботи з емоційно
насиченими станами
- Розвиваємо навички взаємодії з однолітками
та дорослими
- Формуємо адекватну самооцінку
- 120 хвилин (2 заняття по 60 хвилин з
перервою)
- з вересня по травень, як у звичайній
школі
- Впевненість, адекватна самооцінка
- Управління своєю поведінкою
- Розвиваємо усвідомленість
- Навички міжособистісної взаємодії з однолітками
й дорослими
Емоційна підготовка до школи
- Навчаємось розуміти свої емоції та почуття, розпізнавати
емоції та почуття інших людей
- Розвиваємо емоційну лексику
- Навчаємось проявляти емоції зрозумілим та соціально
прийнятним способами
- Формуємо основу для адаптації до школи
- з вересня по травень, як у звичайній школі
- Управління своєю поведінкою
- Розвиваємо навички спілкування, навчаємось знаходити спільну мову з однолітками
- Навчаємось розуміти причини та наслідки
емоцій
- Дізнаємось, як використовувати свої емоції в різних ситуаціях
- Навчаємось адекватно реагувати на поведінку
інших
- 120 хвилин (2 заняття по 60 хв. з перервою)
- з вересня по травень, як у звичайній школі
- Уміння дружити, починати та підтримувати
дружні стосунки
- Управління своєю поведінкою
- Поповнюємо емоційний словниковий запас
(поглиблене вивчення емоційної лексики)
- Розвиваємо навички управління емоціями
- Виробляємо стратегії роботи з емоційно
насиченими станами
- Розвиваємо навички взаємодії з однолітками
та дорослими
- Формуємо адекватну самооцінку
- 120 хвилин (2 заняття по 60 хв. з перервою)
- з вересня по травень, як у звичайній школі
- Впевненість, адекватна самооцінка
- Управління своєю поведінкою
- Розвиваємо усвідомленість
- Навички міжособистісної взаємодії
з однолітками та дорослими